piątek, 4 maja 2012

OrangeVPN - FAQ

Apakah itu OrangeVPN dan fungsinya?

OrangeVPN berfungsi sebagai:-


Apakah itu Unlimited Internet Access?
- ok, kat sini saya terangkan...
sekiranya seseorang pelanggan untuk sesuatu telco itu melanggan pakej broadband yang disediakan telco tersebut,
maka, ia memberikan quota untuk servis yang dilanggannya.

katakan quota tersebut hanyalah 1GB sebulan, maka selepas penggunaan internet melebihi 1GB ( kuota yang diberi) maka, kelajuan internet berubah menjadi lebih perlahan.

Maka dengan penggunaan VPN ini, anda masih dapat menikmati kelajuan maksimum broadband anda walaupun anda telah menggunakan kuota 1GB yang telah anda langgan.


VPN ni ade kelebihan ke?

ya, VPN ini dapat menambah sekuriti pada sambungan internet anda.


Bagaimana VPN itu berfungsi?


Jadi, apakah itu OrangeVPN?

-orangeVPN adalah VPN yang disediakan untuk pelanggan. 
Di Malaysia ini, ade pelbagai syarikat yang menawarkan VPN pada kadar bayaran yang berpatutan. 

Jadi terpulang pada setiap pelanggan untuk memilih servis terbaik yang dapat diberikan oleh pihak yang menyediakan Servis VPN ini.


Apa kelebihan OrangeVPN?
-OrangeVPN tersedia dengan 50 server.
-server merangkumi khas untuk torrent, games, download dan surf.


Berapakah Yuran OrangeVPN?
-ok, untuk yuran, 
buat masa sekarang, yuran pendaftaran sekali seumur hidup ialah rm8 (ini tempoh promosi sehingga 20 mei 2012)
- **PERHATIAN: YURAN RM8 HANYA UNTUK PELANGGAN YANG MEMBELI SIM PERMULAAN MAXIS DENGAN SAYA SAHAJA. KEPADA YANG TIDAK MEMBELI SIM, YURAN PENDAFTARAN IALAH RM10
- caj bulanan pula ialah rm10 sebulan.
untuk pakej 2 bulan berterusan, cuma perlu bayar rm18 sahaja.

Bagaimana Nak daftar?
-jika berminat, sila emel kepada saya dengan kadar segera, saya akan memberi respond kepada anda, 
emel saya ialah fifinoty[@]yahoo.com  , sila buang [ ] semasa nak hantar emel kepada saya..


Saya berminat nak cuba dulu, kalau jadi, saya langgan, boleh?
- boleh, cuma emel saya dan saya akan berikan trial acc. tapi terhad quota. anda boleh cuba 1 hari sahaja. Sekiranya kuota untuk trial acc telah penuh, anda kene melanggan terus OrangeVPN ini.


Adakah jaminan wang dikembalikan?
-ada, sekiranya anda inginkannya.
tetapi yuran pendaftaran tidak dapat dikembalikan,
dan hanya 50% daripada yuran bulanan dapat saya kembalikan.

Jika Masih ada sebarang soalan, 
sila emel kepada fifinoty[@]gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz